neljapäev, 1. detsember 2016

8.kl Tervis kui tervik

Eesmärk: õpilased seostavad kaheteistkümne ainetunni jooksul oma Tervise kui terviku. Tervis on heaoluseisund, mitte haiguse puudumine.


1)Füüsiline tervis - toitumine, liikumine, puhkeaeg, füüsilised näitajad, tervisetestid.
Peale arutelu said õpilased ülesande analüüsida oma füüsilist tervist arvestades kõiki näitajaid.

2)Emotsionaalne tervis - õpilased arutlesid paaristööna ettepanekute üle: usu, et oled väärtuslik! Ära mata tundeid, nimeta need ja õpi neid tundma! Hinga õigesti! Ole loov! Lisa elule värvi! Arenda endas tänumeelt!

3)Vaimne tervis - maailma tajumine, õppimine, iseenda teadvustamine, pingelises olukorras toimetulek.
Peale arutelu moodustasime grupid ning iga rühm sai ülesandeks välja töötada ettepanekud mõnele teisele rühmale  tervise parendamiseks.

näiteks: 1) tervisliku magustoidu tutvustamine 2) sammulugemisvõistlus 3) mahlapäev

4)Sotsiaalne tervis - koostöövõime ja suhtlemine teistega; loo ja hoia suhteid. Õpilased said koduseks ülesandeks olla enda suhtes ausad ja kritiseerivad, hinnata end suhtlejana, suhete hoidjana.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar